Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #2836

    Valt nog wel mee

    #2837

    Omdat er gevraagd wordt of je een ? bent of niet ? Ik was een robot omdat ik niet snel genoeg getypt had. Of te vroeg had gezegd dat ik géén robot ben?

    #2838

    Heb ik dan iets gemist?

    #2839

    Voor dat je een antwoord kunt plaatsen, moet je zo'n hokje aan vinken dat je geen robot bent. En dan binnen zoveel tijd je antwoord versturen, anders moet je het opnieuw aan vinken voor de reactie geplaatst wordt. Je kunt beter eerst typen en dan aan kruisen,zeker als je lang over je reactie nadenkt. Alleen had ik dat de eerste keer nog niet in de gaten? Terwijl er toch best veel sites zijn die zo werken.....

    Dat was eerder bij jullie nog niet zo, maar waarschijnlijk hoef jij dat niet,omdat ze al weten dat jij geen robot bent?

    #2840

    Ahh
    Nee ik hoef dat niet. Als ik dat bij ieder antwoord zou moeten doen, was ik er snel mee gestopt.

    #2841

    Hahaha, ja dat snap ik!

    Mn enkel voelt weer bijna normaal nu, nou ja, het normaal van de laatste tijd dan. Nog een beetje een spierpijn achtig gevoel,meer niet

    #2842

    Prima dus..

    #2843

    Idd!

    Dan mag ik weer met mn voet oefenen, dat helpt als het goed  is tegen spierpijn ? Dacht ik?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #2844

    Het bevordert in ieder geval de circulatie...

    #2845

    Probeer zoveel mogelijk wat te bewegen,wordt mn voet ook misschien niet steeds zo koud als buiten zijn?

    #2846

    Maar niet overdrijven...

    #2847

    Luuk kan ook heel goed masseren, daar worden ze ook lekker warm van. Dat is toch ook goed voor de bloedsomloop?

    #2848

    Dat is ook goed

    #2849

    Haha,dan mag hij zn best doen!

    Hij heeft ooit een cursus sportmassage gedaan, gewoon omdat hij dat interessant vond.  Daar is hij heel goed in, Dennis zegt dat zelfs ook. Mag hij nu voet massage gaan doen?

    #2850

    En toen had ik toch ineens wel een beetje stress voor het meten morgen?

    Wat als het nu weer het zelfde gebleven is, zou dat erg zijn?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief