Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #2851

    Nee hoor. dat zou dan in de lijn van de verwachting liggen.

    #2852

    Na hoe veel weken geen verbetering wordt het wel  kritisch ongeveer?

    #2853

    Het hoeft helemaal niet kritisch te worden. Waarschijnlijk zal het dan weer af gaan nemen als er meer beweging in de enkel komt

    #2854

    Ok,dan houd ik me daar in elk geval aan vast......

    Op zich vind ik zelf dat ik wel iets makkelijker mn voet wat bewgen kan, voor zover dat met de tape kan. Alleen mn voorvoet dus. Morgen kijken of de enkel ook een beetje lukt?

    #2855

    Even afwachten en nog 1 nachtje slapen

    #2856

    Nog 1 nachtje nachtmerries over dat het niet goed is morgen??

    #2857

    Geen reden om te denken dat het niet goed zou zijn

    #2858

    Ja overdag geloof ik daar ook in hoor!

    Alleen af en toe slaan snachts als ik slaap mn gedachten een beetje op hol?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #2859

    Ik had het net ook met Luuk over dat ik toch zenuwachtig was voor het meten en daar al een paar keer over gedroomd heb.

    Toen kregen we het over dat het pammetje beter zn best moet doen, als grapje. Maar zou het kunnen dat ik het nu zo lang gebruik dat het minder goed werkt? Wat mn enkel betreft heb ik niet het idee dat hij minder doet,maar Luuk heeft wel een punt dat ik idd in mn hoofd meer met dingen bezig ben als ik slaap. Want eerder kon me me eigenlijk geen dromen herinneren, of ze nou leuk waren of niet.....

    #2860

    Hoeveel gebruik je nu 's avonds?
    En ja er kan gewenning optreden

    #2861

    Nog steeds een halve, met 200mg ibuprofen en 1 duivelsklauw capsule.

    #2862

    Als je je dan zo druk maakt om een meetdag, dat je er slecht van slaapt, neem dan een hele

    #2863

    Denk  je niet dat ik er beter een keer weer vanaf zou moeten komen? Want toen ik er mee begon was ik daar juist bang voor, dat ik er niet meer vanaf kom.

    Dat meten zit ik nog wel even aan vast, straks eindig ik met nog een extra pammetje erbij.......ik zou liever weer net als in het begin af en toe een stop week houden. En dan in die week als het nodig is liever een ibuprofen extra......

    #2864

    Ik zie er geen probleem in om zo nu en dan een hele te nemen, maar dat beslis je natuurlijk zelf. Maar mentale rust is ook belangrijk

    #2865

    Maar is het niet slecht dan dat ik het al zo lang achter elkaar gebruik?

    Als jij het zegt, geloof ik het hoor, dan zal ik dat ook maar doen als ik een paar keer onrustig gedroomd/geslapen heb.

    Maar ben gewoon bang dat ik er straks een verslaving bij heb!

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief