Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #2866

    Je zult er een keer van af moeten, maar niet nu. Dat is dan iets voor later. Ik denk dat het minder schadelijk is dan de hoeveelheid pijnstillers die je zonder zou moeten nemen.
    Dat "varkentje zullen we dan wel wassen" als het zover is.

    #2867

    Is goed!???

    Een hele werkt in elk geval nog wel! Ben net wakker omdat de Jack Russell vond dat ie na zn rondje hardlopen gezellig bij me moest gaan liggen,anders sliep ik denk ik nog?

    En geen nachtmerries over enkels, alleen iets met Luuk en een grote gele bad eend, maar helaas heb ik daar nou niet meer van onthouden?

    #2868

    selectief geheugen....

    #2869

    Hahaha, nou ik onthoud liever een badeend dan allerlei enge dingen over operaties en aanverwante horror!?

    #2870

    Dennis komt trouwens vandaag pas aan het eind van de middag? Dus het blijft nog even spannend

    #2871

    Jammer Luuk... Je had iets meer je best moeten doen in die droom. De badeend heeft de herinnering aan jou verdrongen ???

    #2872

    Hahahaha, ik herriner me ze allebei nog, weet alleen niet meer waar ze mee bezig waren?

    #2873

    Jammer dat je je eigen spelling hier niet kunt verbeteren? herinner is wat ik wilde schrijven?ipv wat ik er hier boven van maakte??

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #2874

    Je was nog helemaal onder de indruk ?????

    #2875

    Hahahaha,ja vast!!!????

    #2876

    Weer hetzelfde als vorige week idd.....

    Maar Dennis was eigenlijk verbaasd hoeveel " soepeler " ik mn voorvoet zelf kan bewegen. Oefenen, oefenen, oefenen dus ?

    Want ik kon nu al een klein beetje tegen druk tegen zijn hand geven met mn tenen. Dat lukte vorige week nog niet!

    Hij houdt mn enkel wel met zn andere hand in 90 ° hoor, daar kan ik geen druk op zetten. Dus echt " gas geven " kan niet. ?

    Dus ondanks de stress wel een beetje blij....

    #2877

    Dat gaat dan dus prima !!!

    #2878

    Daar lijkt het wel op?

    Zijn er nog bepaalde bewegingen of dingen waar van jij vindt dat ik die op een bepaald moment weer zou moeten kunnen maken? Om op schema te blijven,bedoel ik

    #2879

    Dat kan ik zo moeilijk beoordelen. Laat je leiden door Dennis...

    #2880

    Doe ik ook hoor!

    Maar was benieuwd hoe jou strategie zou zijn?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief