- Anoniem20 april 2014 om 14:03
Goedemiddag,
14 jaar geleden gaf ik borstvoeding aan mijn zoon na 3 dagen
Het geprobeert te hebben zijn we op flesvoeding gegaan het lukte niet echt ik kwam er achter dat het tongetje van mijn zoon vast zat en veel te klein was ( leven de flessenvoeding)
Al snel kreeg ik problemen met mijn linker borst/tepel na vele bezoeken aan dokter en ziekenhuis ben ik eindelijk afgelopen jaar in juli geholpen ik wist gelijk al dat het nog niet goed was dus in nov ben ik weer geholpen nu zijn we 5 maanden verder en weer heb ik pijn ben al terug na dokter en ziekenhuis geweest heb weer een echo gehad en daar is alleen maar litteken weefsel te zien nu voel ik weer pijn en roodheid rond en op me borst sinds me operatie voel ik de hele dag door pijn steken in me borst nu weet ik niet meer wat ik moet doen ik wil namelijk een second opinie maar volgens mijn huisarts is mijn chirurg een van de beste maar hoe dan ook me borst blijf pijn doen en de roodheid op en rond mijn borst/tepel neemt weer toe ik weet dat er nog steeds er een ontsteking zit wie kan me wat raad geven..waar doe ik goed aan..?1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 april 2014 om 16:05Ga toch maar voor een second opinion naar een andere arts en een ander ziekenhuis. Liefst een academisch ziekenhuis.
Reageren