- Anoniem6 januari 2015 om 15:04
Ik heb ongeveer een jaar rondgelopen met voorhoofdholte- en bijholteontstekingen. Daarom heb ik me een aantal weken laten opereren.
De ontstekingen konden niet weg omdat mijn tussenschot wat scheef stond. Deze hebben ze dus recht gezet (septumcorrectie) Ook hebben ze gelijk de holtes schoongemaakt.
Na ruim twee weken rustig aan te hebben gedaan en goed te hebben uitgerust ben ik weer terug bij af. De ontsteking zit er weer. Misschien wat minder erg als voorheen. Maar ik begin er nu onderhand wel genoeg van te krijgen. Laat je jezelf opereren, gaat het nog niet weg. Ik zit nu alweer 3 dagen aan de antibiothica en moet gewoon weer naar school toe. Ik zie alleen nog geen verbetering.
Meer mensen met deze klachten? Weet me geen raad meer..
1 reactieReagerenAnoniem8 januari 2015 om 11:48ik ben zelf ook vlak voor de kerst nog geholpen aan een bijholteontsteking, alleen een spoeling onder narcose en ik heb nog steeds klachten, pijnlijk gezicht, zere boven kaak, neus verkouden, hoeste en slijm in de keel. Inmiddels loop ik er al 4 maanden mee. Met neus verkoudheid, hoesten kan ik mee leven maar die pijn in je gezicht das niet leuk meer. Geen paracetamol helpt er tegen.
Ik ben nog in afwachting van een telefoontje van de KNO arts.Sandra
Reageren