- Anoniem7 augustus 2019 om 21:45
Hoi, ik heb al meer dan 2 jaar bijholteontsteking, waarvan ik pas week geleden naar de huisarts ben gegaan die heeft me verwezen voor sinus foto’s te nemen daarna heb ik antibiotica gekregen, nu is me vraag is dit nuttig? Want ik heb er wel allemaal gezondheid klachten bij gekregen
DIT
U krijgt ernstige hoofdpijn.
krijgt klachten aan 1 oog:
De oogleden worden dik of rood.
Uw eeb oog doet pijn, wordt dik en puilt uit.
Hoe kan ik dit verhelpen?5 reactiesReagerenAnoniem7 augustus 2019 om 21:48En door de antibiotica die ik nu twee weken inneem heb ik last gekregen van erge haaruitval doorzichtige hoofdhuid,
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2019 om 21:50De klachten die je beschrijft assen wel bij een gevorderde bijholteontsteking. Dus is het zeker nodig om een kuur te gebruiken.
ReagerenAnoniem7 augustus 2019 om 22:53Ja dat weet ik, maar ik bedoel gewoon dat die antibiotica niet zoveel heeft geholpen ik heb nog voor een dag antibiotica kuur en ik merk zelf geen verschil. Ik had wel meer kennis van me huisarts verwacht..
Drm vraag ik nu tips wat ik beste moet doen voor verder onderzoek
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2019 om 23:24Even kijken hoe het met de klachten gaat enkele dagen na de kuur. Anders terug naar de huisarts en een verwijzing vragen voor de KNO-arts
ReagerenAnoniem7 augustus 2019 om 23:56Oke dan zal ik maar ff paar dagen afwachten, bedankt.
Reageren