- Anoniem21 oktober 2015 om 13:01
Lieve mensen ik heb een vraag met betrekking tot borstkanker. Iemand in mijn omgeveving heeft de diagnose borstkanker gekregen type 3 in een erg agressieve vorm. In eerste instantie was er gekozen voor het verwijderen van de tumor die op de scan klein leek te zijn en het onderzoeken van de klieren. Na afloop van deze operatie bleek de tumor 1,5 x groter dan in eerste instantie gedacht en was het uitgezaaid in de klieren van de oksel, toen is besloten om de gehele borst weg te halen. Omdat het een vrij agressieve vorm van kanker is wilden ze zo snel mogelijk starten met de chemo, echter het herstel om hieraan te kunnen beginnen blijft uit. Zij heeft ontzettend veel pijn en heeft veel pijnstillers om dit tegen te gaan. Ze is twee keer naar huis gestuurdt maar weer twee keer terug opgenomen omdat het met de pijn echt niet ging, meerdere malen hebben ze in het ziekenhuis de wond doorgespoeld en leek het iets beter te gaan. Maar toch elke keer een terugval in de vorm van koorts en heftige pijnen. Toen het echt niet ging hebben we de optie geprobeerd voor spierverslappers zodat ze in de avond wellicht kon slapen en natuurlijk om misschien vast te stellen of er tijdens de operatie spieren gescheurd zijn. Ook dit heeft niet geholpen. We zijn nu vijf weken verder… is er iemand die hier ervaring mee heeft? en wellicht weet wat er aan de hand kan zijn, het ziekenhuis staat ook voor een raadsel en wilt nu antidepressivia voorschrijven??? Momenteel zit ze bij Reinier de Graaf en we twijfelen zwaar of we niet naar het Antonie van Leeuwen ziekenhuis rijden om te kijken of ze daar wellicht meer weten. Zouden jullie asjeblieft met me mee kunnen denken? geen reactie is te gek, wellicht zien wij bepaalde dingen over het hoofd. Alvast ontzettend dank!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 oktober 2015 om 15:50Er zou inderdaad overwogen kunnen worden om naar het Antonie van Leeuwenhoek ziekenhuis te gaan of naar het AMC voor een second opinion…
Reageren