- Anoniem15 oktober 2014 om 11:22
hoi, ik ben 28 jaar.
ik ben ongeveer 4 weken geleden aan mn galblaas geopereerd, die is verwijderd door een kijk operatie, ik herken de klachten die hier worden beschreven.
IK dacht ook, dat ik na de operatie van de pijn af zou zij, maar heb nog steeds pijn, dezelfde als voor de operatie, wordt bijna elke ochtend wakker van de pijn, pijn in mn bovenbuik wat helemaal doortrekt door naar mn boven en midden rug. ben al keer terug geweest naar het ziekenhuis waar ze zieden dat het komt door de operatie, dat ik nog pijn heb,
waar ik wel in kan komen maar zijn nu bijna maand verder en heb nog steeds pijn.
ben ook al een keer naar de eerste hulp geweest s’ochtends vroeg omdat ik het niet meer aan kon, de pijn. hebben me toen zware pijnstillers gegeven, waar ik heel misselijk van werd, heb paar dagen zwaar misselijk op de bank gelegen.
Ik moest deze een paar dagen slikken en dan er weer mee ophouden en kijken hoe het dan zou gaan.
na dat ik ben gestopt ben met die medicijnen is het een paar dagen goed gegaan, maar wordt nu weer elke ochtend wakker van de buikpijn. wordt er onderhand niet goed van. en het vreemde is dat ik het eigenlijk alleen maar s,ochtends heb die pijn overdag valt het allemaal wel mee. maar s,ochtends is de pijn soms ondragelijk. ik drink dan wat en en dan gaat het meestal wel weer, maar soms komt de pijn een uur later weer terug.
Ik snap niet, dat ik het eigenlijk alleen maar s’ochtends heb die pijn en overdag niet , (wat ik voor de operatie ook had), maar merk wel dat de pijn steeds langer gaat duren s’ochtends, en ook steeds langer last van mn rug heb.
En het maakt niet uit wat ik eet of drink, ik wordt elke ochtend wakker van de buikpijn.
breekt me onderhand ook op elke ochtend wakker te worden van de pijn.
als ik s’avonds ga slapen weet ik al dat ik de s’ochtends opsta met buikpijn.
Herken ook het verhaal dat als je op een bepaalde manier licht, last van de buik krijt waardoor ik nu ook meestal op mn rug lig
ik ga vanmiddag weer terug naar het ziekenhuis om te kijken wat de pijn veroorzaakt. ik was bang dat het niet aan mn galblaas lag die pijn, maar dat het toch door iets anders zou komen. maar als ik jullie verhalen zo lees zou het toch door de galblaas (die ik nu niet meer heb) kunnen komen. want herken me heel erg in jullie verhaal. dat je nog steeds pijn hebt na de operatie en ook nog de zelfde pijn als voor de operatie.
en de operatie niet lijkt te hebben geholpen.
hoop dat het toch snel beter wordt, maar als ik deze verhalen zo lees heb ik er en hard hoof in.
beterschap allemaal en sterke ermee.