Zoeken Vraag het forum

Galblaasoperatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Leslie

Hallo

Ik weet dat ik hier al verschillende keren iets heb gelezen over galblaasverwijderingen. Omdat ik toch vaak hoor hoe “gemakkelijk” mensen hiervan herstellen wil ik even mijn verhaal doen. Vorige donderdag werd mijn galblaas via laproscopie verwijderd. Ik had heel veel pijn aan mijn navel maar dacht dit wel normaal was. Vrijdag mocht ik naar huis. Ik kon echter bijna niet rechtop lopen van de pijn. Zaterdag heb ik veel moeten braken en werd ik terug naar de spoeddienst van het ziekenhuis gestuurd. Daar werd beslist dat ik moest blijven. De chirurg werd erbij gehaald en vertelde me dat de ene mens de andere niet was. Ik zei dat ik voelde wat ik voelde, en ik dit niet uitvond. Maandag nieuwe poging om naar huis te gaan. Ik stond beneden aan de uitgang toen ik plots heel veel pijn kreeg en ik flauwviel. Dan maar terug naar de afdeling… er werd beslist om me toch nog te houden. Dinsdag werd er een echo genomen waarop te zien was dat mijn navel op een punt stond. De hechting binnenin op de spier was verschoven omdat ik zaterdag veel had moeten braken. Ze kunnen hier echter niks aan doen. Ik moet alleen veel rusten en wachten tot het over gaat. Gisteren heb ik voor de eerste keer een beetje warm eten gehad. Wat aardappelen met witlof. Nog geen halfuur zat ik met buikkrampen op het toilet. Ik hoop dat dit nu niet elke keer zo zal zijn…

Reageer op: Galblaasoperatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.