- Veertje4 september 2025 om 21:37
Ik heb sinds afgelopen weekend last van een gevoelige linker borst. Ik voel geen knobbels ofzo maar de borst lijkt wel iets voller aan te voelen dan de rechterborst.
Ik ben 47, heb in 2008 mijn baarmoeder eruit gekregen ( na 3 jaar non stop vloeien) en in 2015 mijn linker eierstok (cyste formaat sinaasappel)
Sinds die eierstok is verwijderd voel ik niks meer van mijn cyclus dus geen idee of dit met mijn cyclus te maken heeft.
Vorig jaar zomer heb ik een mammografie gehad omdat ik een verdikking voelde in die borst. Toen was alles oke gelukkig. En toch ga ik me nu weer zorgen maken maar voel me ook bezwaard om weer naar de huisarts te gaan4 reactiesReageren
Peter (huisarts)
5 september 2025 om 11:34Waarom bezwaard?
Reageren
Wat is er mis om het even te laten controleren?
Je wil toch ook geen borstkanker te laat vinden…?Veertje6 september 2025 om 23:59Ik voel me al gauw bezwaard om naar de huisarts te gaan.
Reageren
Peter (huisarts)
7 september 2025 om 13:03Dan moet je dat misschien eens bespreken. Ligt het aan jou of aan de reactie van je huisarts??
ReagerenVeertje8 september 2025 om 17:46Ik denk aan beide. In sommige gevallen voel ik me gehoord en begrepen en in andere gevallen minder of soms zelfs niet.
Reageren