zwanger door de slip heen?

Hallo, ik heb zo veel forums gezien op deze site waardoor ik zoveel gelezen heb , maar niets lijkt op mijn verhaal. Graag antwoord op mijn verhaal. Ik ben 14 jaar oud en ik ben nog maagd. (als je vingeren niet meetelt.) Mijn vriend en ik waren eens super geil en begonnen elkaar te zoenen en strelen etc, maar hierna begon hij mij ook te vingeren. En ik gaf hem een pijpbeurt. Nou weet ik, je wordt niet zwanger van pijpen. maar hij kwam toen wel klaar. Even later lag ik op hem. (niet is dat de penis op mij drukte, maar wel dat ik em een klein beetje voelde.) Ik was klaar met mijn menstruatie op 22 juli. het is nu al 16 augustus en ik ben nòg niet ongesteld? Kan ik zwanger zijn???????? gr

Reageren

Zo raak je toch echt niet zwanger. Sperma gaat niet door kleding/ondergoed.
    Om zwanger te raken moet er toch echt sperma direct in je vagina terecht komen.
    Wanneer was de eerste dag van je vorige menstruatie?
    Hoe lang duurt normaal je cyclus?
    Is je menstruatie normaal wel altijd precies op tijd?

Reageren

Hallo, bedanky voor je snelle reactie! mijn eerste dag was 16 juli. Normaal gesproken ben ik om de 2 weken ongesteld. Meestal precies. Daarom dat ik me er zorgen om maakte.

Reageren

2 weken lijkt me wat kort....

Gezien je leeftijd is het niet zo vreemd als je menstruatie een keer later komt of zelfs een keer uitblijft.
    Zoals je het hebt beschreven raak je in ieder geval niet zwanger.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: zwanger door de slip heen?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe