Stopweek

Hoi,

Vorige stopweek heb ik bijna niet gemenstrueerd, alleen een beetje afscheiding. Seks had ik niet gehad dus vond het een beetje raar. Daarna keurig de pil geslikt en zit nu weer in mijn stopweek. Heb seks gehad met mijn vriend, maar alles veilig en heb keurig de pil geslikt. Ik zou toch gewoon ongesteld weer moeten worden?

Reageren

Het kan best wel eens een keer wat minder zijn dan je gewend bent.

Reageren

Bij mij is het ook zo, sinds vorige jaar bevalling werd ik steeds minder ongesteld alleen afscheiding. Ik Maakte veel druk er over. en zeker pil keurig, en altijd op tijd ingenomen. Toch aantal keren zwangershapstesten gedaan. Altijd negatief. Naar de ha geweest die zegt is normaal kan geen kwad zijn. Nu al 3 maanden niet meer ongesteld geweest. Wees gerust kan geen probleem zijn, zolang je de pil goed en tijdig inneemt.

Reageren

Jaa word er alleen heel erg onzeker over. Bang dat ik eventueel zwanger kan zijn. Ik heb gisteren seks gehad met condoom maar moet nog ongesteld worden, kan dat kwaad?

Reageren

Hoezo zou dat kwaad kunnen?

Reageren

Weet ik niet maar ben gewoon zo bang dat er iets is. Vorige stopweek had ik alleen een dag afscheiding en ben bang dat ik het deze stopweek ook niet word..

Reageren

Hoe meer je gaat stressen, hoe meer kans dat je menstruatie later komt of uitblijft. Als je de pil goed gebruikt en er geen vergeet, raak je niet zwanger.

Reageren

Vorige stopweek was ik amper ongesteld en seks was voor de zomervakantie waartoe ik tot nu toe niks meer van heb gemerkt dus zwanger kan ik me niet voorstellen, daarna de pil geslikt en afgelopen vrijdag mn laatste geslikt. Ik heb gister seks (veilig) gehad met mijn vriend en zou ongeveer morgen ongesteld moeten worden. Ik maak me echt zorgen om niets?

Reageren

Ja. Ik snap niet waar je je zorgen over maakt.
    Die een zwangerschapstest. Dan kun je zelf zien dat er niks aan de hand is.

Reageren

Ik snap ook wel dat ik niet zwanger kan zijn maar heb helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden..

Reageren

Gewoon even rustig afwachten. Er kan niks bijzonders aan de hand zijn. De seks kan de menstruatie ook even afremmen

Reageren

Hmm oke dan wacht ik ff af, maar vorige keer had ik een dag beetje afscheiding verder niks. Wat als ik nu weer niet word? Of is die kans wel heel klein?

Reageren

Als je niet ongesteld wordt kun je een zwangerschapstest doen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Stopweek

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe