Zoeken Vraag het forum

Stopweek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

Vorige stopweek heb ik bijna niet gemenstrueerd, alleen een beetje afscheiding. Seks had ik niet gehad dus vond het een beetje raar. Daarna keurig de pil geslikt en zit nu weer in mijn stopweek. Heb seks gehad met mijn vriend, maar alles veilig en heb keurig de pil geslikt. Ik zou toch gewoon ongesteld weer moeten worden?

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan best wel eens een keer wat minder zijn dan je gewend bent.

Reageren
    Anoniem

Bij mij is het ook zo, sinds vorige jaar bevalling werd ik steeds minder ongesteld alleen afscheiding. Ik Maakte veel druk er over. en zeker pil keurig, en altijd op tijd ingenomen. Toch aantal keren zwangershapstesten gedaan. Altijd negatief. Naar de ha geweest die zegt is normaal kan geen kwad zijn. Nu al 3 maanden niet meer ongesteld geweest. Wees gerust kan geen probleem zijn, zolang je de pil goed en tijdig inneemt.

Reageren
    Anoniem

Jaa word er alleen heel erg onzeker over. Bang dat ik eventueel zwanger kan zijn. Ik heb gisteren seks gehad met condoom maar moet nog ongesteld worden, kan dat kwaad?

Reageren
    John (moderator)

Hoezo zou dat kwaad kunnen?

Reageren
    Anoniem

Weet ik niet maar ben gewoon zo bang dat er iets is. Vorige stopweek had ik alleen een dag afscheiding en ben bang dat ik het deze stopweek ook niet word..

Reageren
    John (moderator)

Hoe meer je gaat stressen, hoe meer kans dat je menstruatie later komt of uitblijft. Als je de pil goed gebruikt en er geen vergeet, raak je niet zwanger.

Reageren
    Anoniem

Vorige stopweek was ik amper ongesteld en seks was voor de zomervakantie waartoe ik tot nu toe niks meer van heb gemerkt dus zwanger kan ik me niet voorstellen, daarna de pil geslikt en afgelopen vrijdag mn laatste geslikt. Ik heb gister seks (veilig) gehad met mijn vriend en zou ongeveer morgen ongesteld moeten worden. Ik maak me echt zorgen om niets?

Reageren
    John (moderator)

Ja. Ik snap niet waar je je zorgen over maakt.
    Die een zwangerschapstest. Dan kun je zelf zien dat er niks aan de hand is.

Reageren
    Anoniem

Ik snap ook wel dat ik niet zwanger kan zijn maar heb helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden..

Reageren
    John (moderator)

Gewoon even rustig afwachten. Er kan niks bijzonders aan de hand zijn. De seks kan de menstruatie ook even afremmen

Reageren
    Anoniem

Hmm oke dan wacht ik ff af, maar vorige keer had ik een dag beetje afscheiding verder niks. Wat als ik nu weer niet word? Of is die kans wel heel klein?

Reageren
    John (moderator)

Als je niet ongesteld wordt kun je een zwangerschapstest doen.

Reageren
Reageer op: Stopweek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.