- Anoniem13 april 2017 om 09:30
Hoi ik had een vraagje, ik wil vandaag mn pil niet slikken en mn stopweek in gaan.
Meestal heb ik seks in mn stopweek en ben ik gewoon nog beschermd tegen zwangerschap en word ik na 5 dagen stoppen ongesteld.
Maar ik zit nu te twijfelen of ik nu ook veilig ben in mn stopweek die ik vandaag begin, want eergisteren avond ben ik vergeten mn pil te slikken, ik heb gisteren avond wel gewoon mn pil weer geslikt maar wil vanavond dus stoppen en niet de pil slikken om mn stopweek in te gaan.
Ben ik ondanks dat ik eergisteren mn pil ben vergeten wel nog steeds veilig in de stopweek waar ik vandaag in ga?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 april 2017 om 10:20In welke week van de strip ben je nu?
ReagerenAnoniem13 april 2017 om 16:53Ik slik door en ben nu klaar met een strip weer
ReagerenJohn (moderator)
13 april 2017 om 17:27Je schrijft dat je doorslikt en dat je een stopweek hebt… als je doorslikt heb je geen stopweek…. Je moet nu in ieder geval zonder stopweek doorgaan met de pil omdat je er een vergeten bent in de laatste week van de strip
ReagerenAnoniem13 april 2017 om 19:06Dus als ik nu stop ben ik niet veilig in mn ‘stopweek’?
ReagerenJohn (moderator)
13 april 2017 om 19:18Als je de pil doorslikt heb je geen stopweek….Je moet nu in ieder geval zonder stopweek doorgaan met de pil omdat je er een vergeten bent in de laatste week van de strip. Anders ben je inderdaad niet beschermd en zou je van de seks na het vergeten van de pil alsnog zwanger kunnen  raken.
Reageren