Zoeken Vraag het forum

Lange stopweek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Saartje

Ik heb een stopweek van langer dan 7 dagen gehad. Maar had nog geen seks gehad. Ben daarna terug begonnen met de pil. En heb die goed ingenomen. Maar 1 keer vergeten. Heb pas de 3de week van mijn pil seks gehad met condoom.

Nu ben ik opnieuw in mijn stopweek. Maar heb geen bloedingen is dat normaal?

Ben ik beschermd tegen een zwangerschap?

Ben echt heel bang nu.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je bent gewoon beschermd tegen zwangerschap. tenzij je de pil in de derde week van de strip was vergeten. Dan ben je pas weer beschermd nadat te de pil 7 achtereenvolgende dagen hebt genome n in de nieuwe strip

Reageren
    Saartje

ik weet niemeer goed of het de tweede of derde week was.

Maar we hebben het wel altijd veilig gedaan.

Kan het zijn dat het is omdat ik voor de langere stopweek mijn pil nie goed had ingenomen dat het misschuen daardoor is?

Plus ik ben enorm stressy geweest door de examens, en deed ook de ramadan en in de weken had ik ook erg veel last van mijn maag.

Had toen nog nooit seks gehad in die weken.

Reageren
    John (moderator)

Zwanger kun je dan in ieder geval niet zijn.  Ik denk dat het toch vooral de stress is.  Gewoon even rustig afwachten

Reageren
    Saartje

bedankt!!!

Stelt me gerust! 🙂

Reageren
Reageer op: Lange stopweek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.