Zoeken Vraag het forum

Korte Stopweek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hanos

Hallo,
    Ik heb een dringende vraag.
    Ik slik de pil door maar kreeg laatst een doorbraakbloeding. Meestal als ik deze heb las ik even een stopweek in, om de boel schoon te spoelen zegmaar. Dus dit heb ik ook donderdag gedaan, heb donderdag geen pil ingenomen. Maar wegens omstandigheden die ik niet had voorzien is het helemaal niet slim dat ik dit heb gedaan want het komt nu echt niet goed uit dat ik ongesteld ben. Is het mogelijk om vandaag (maandag) alweer te beginnen met de pil?
    Ik slik hem wel regelmatig drie maanden door en las een stopweek dus in bij doorbraakbloeding. De dagen dat ik dus een stopweek houd zijn al niet erg consistent. Ik heb dan dus een stopweek gehad van vier dagen.
    Had al gelezen dat het niet erg is als de stopweek wat korter is (alleen erg als ie langer is).

Wat zal ik doen!?

Vriendelijke groeten.

1 reactie
    Reageren
Reageer op: Korte Stopweek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.