- Meol19 november 2021 om 11:25
Hallo allemaal,
Vorige week zat ik in mijn stopweek van de pil. Op de laatste dag van de stopweek heb ik sex gehad. De dag erna (zaterdag) kwam ik erachter dat ik geen pillenstrip meer had en dus geen pil kon slikken. Ik heb direct de apotheek gebeld en die vertelde dat ze pas dinsdag weer voorraad zouden hebben. Ik voelde me hartstikke stom, ik weet dat je een stopweek nooit langer moet maken. Echter dacht ik dat ik nog een strip ergens had liggen, maar dat bleek niet zo te zijn.
Ik heb dus tot dinsdag geen pil geslikt. Mijn stopweek liep tot en met vrijdag, dus is nu 3 dagen langer geweest dan normaal. Nu ben ik bang dat ik wellicht zwanger kan zijn? Hoe groot is de kans? En vanaf wanneer voel je de eerste symptomen van een mogelijke zwangerschap? Maak me echt zorgen.
Hopelijk dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 november 2021 om 17:05Je zou zwanger kunnen raken. Maar daar kom je alleen maar achter door 14 dagen na de seks een test te doen. Ook rekening ermee houden dat je pas weer beschermd bent door de pil als je die 7 dagen achter elkaar hebt genomen
Reageren