- Anoniem16 mei 2016 om 03:40
Hoihoi allemaal,
Ik ben 18 en deze maand gestopt met de pil. Afgezien daarvan zit ik midden in mijn eindexamens dus heb ik veel stress.
Ik heb opnieuw geprobeerd om mijn ex “terug te winnen.” Alles was een paar weken leuk en we hebben vaker in bed gelegen en voorspel gehad. Toen hij mij zei dat hij geen zin meer in me, had de avond nadat we hadden geprobeerd om seks te hebben maar hij ging er niet volledig in (hij had een condoom om), ging ik redelijk pissig naar huis en maakte ik de week erop de fout om mijn geluk bij een ander te zoeken.
Met die ander heb ik ook wat dingen gedaan maar geen seks, afgezien daarvan had hij nabij de hele tijd een condoom om.
Mijn ongesteldheid blijft uit en ik ben vanochtend met pijnlijke tepels opgestaan.
Ik ben enorm bang om zwanger te worden en wil ook geen kinderen dus ja… Wat is wijsheid? Bestaat de kans dat ik zwanger ben? Kan ik dan abortus doen zonder dat iemand erachter komt?Liefs, x
1 reactieReagerenJohn (moderator)
16 mei 2016 om 07:52Als er toch condooms zijn gebruikt, waarom denk je dan zwanger te kunnen zijn?
Reageren
Wanneer ben je met de pil gestopt?
Stress kan daar dus wel invloed op hebben