- Kitten21 december 2015 om 03:44
Ik heb nooit seks gehad, maar laatst kroop een vriend van me op me toen ik sliep en schoof zijn piemel in mijn achterwerk. Ik heb niet tegengewerkt want ik was doodmoe na een hele dag zwaar werken.
Hij kwam klaar in mijn kont maar het sperma lekte er even later uit over mijn vagina heen. Ik veegde het snel weg met papier.
Ik wil absoluut niet zwanger worden van hem.
Ik kan ook geen abortus doen omdat ik niet eens een tampon naar binnen krijg… Het doet vreselijk pijn. Bovendien ben ik tegen abortus.
Kan ik zwanger zijn? Als ik dat wel ben, dan spring ik liever van de brug. Ik ben geen NL meisje. Seks met iemand anders dan je man is taboe, en zwangerschap zal het einde van mijn leven betekenen. Ik wil ook absoluut geen kind van hem.
Ik las dat je pas een test kan doen nadat je nietmeer ongesteld wordt maar dan is het te laat want dan is abortus nog de enige optie en dat wil ik niet.
2 reactiesReagerenAnoniem21 december 2015 om 08:17Dat is niet zo netjes van die jongen en toch maar uitkijken met dat contact. Denk even overleg met je huisarts. Ligt er ook aan in welk moment van de cyclus je zit. Een morning afterpil is nog een optie. Is niet zo’n gezond spulletje maar zeker niet zo heftig als een abortus.
ReagerenAnoniem21 december 2015 om 18:25Zo snel mogelijk een morning after pil halen! dat kan bij de drogist, apotheek en nu, s avonds bij de huisartsenpost met noodapotheek. Bel ze even waar je nu heen kan.
En aangifte doen tegen die vriend, dit is verkrachting! Ik zou niet meer met diegene omgaan.
Reageren