- Anoniem11 augustus 2014 om 08:25
Bang iemand,
Hoe groot is de kans dat je zwanger wordt als je bijelkaar naakt in bed bent maar geen seks hebt. Wel heb ik hem afgetrokken waarbij mijn geslachtsdeel in de buurt van zijn penis was. (Het kopje is nooit in de schede geweest) en later is hij op mijn buik klaar gekomen. Verder was ik nog maagd en wilde absoluut geen seks daarom dit alternatief. (voordat dit gebeurde dacht ik echt dat je op deze wijze niet zwanger kon worden.)Nu lees ik van alles en kan ik niet meer slapen.
Het rare was dat ik de volgende dag bloede. Ik weet alleen niet zeker of dit mijn mestruatie was die rond deze periode gepland was. Deze periode duurde maar 4 dagen veel korter dan normaal en ook veel minder bloed dan normaal. Het kan volgens mij ook niet komen door het “maagdevlies” want daarvoor moet je seks hebben gehad. Toen dacht ik innestellingbloed alleen ik had gelezen dat dit minstes 5 dagen na de bevruchting kon gebeuren.
Ik ben bang dat ik zwanger ben en durf het niet tegen iemand te vertellen en ook niet naar de winkel voor om test te halen omdat ik nog jong ben. Ook wil ik dan niet ong. 35 dagen wachten tot mijn volgende menstratie als de bloeding van deze keer teminsten mijn periode was.
Het is vanaf nu 11 dagen geleden dat dit gebeurden. Mijn vraag is of ik zwanger kan zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2014 om 09:49Zo raak je toch echt niet zwanger.
Gebruik de volgende keer een condoom. Hoef je je geen zorgen te maken.
Reageren