Zoeken Vraag het forum

Zwanger zonder penetratie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alinde

Beste allemaal,

Ik heb de volgende vraag, waar ik graag antwoord op zou willen..

Afgelopen dinsdag was ik samen met mijn vriend. Hij sliep bij mij en we lagen naakt naast elkaar. Na wat zoenen gingen wij verder met strelen en dergelijke. Hierop heeft hij mij ook gevingerd maar ik ben niet klaargekomen. Hij had al deze tijd wel een erectie maar was vrijwel vrij van voorvocht. De volgende ochtend hebben wij naakt op elkaar gelegen en heeft hij met zijn penis tegen mijn vagina aangeduwd. Een soort clitorale stimulatie waar we overigens beide niet van klaar zijn gekomen. Ik heb dan ook geen sperma gezien. Hoogstens dat er wat voorvocht was, maar gezien hij niet echt bij mij is binnengekomen (alleen wat tegen schaamlippen/clitoris) aangeduwd en er dus zeker wel contact is geweest, maak ik me ontzettend zorgen dat ik zwanger ben geworden. Het is gebeurd op de laatste (7d dag) van mijn menstruatie waar ik deze keer geen bloedingen meer had. Normaal heb ik een regelmatige cyclus want ik wordt elke maand rond de zelfde tijd ongesteld. Denk dan ook een 28 daags cyclus. Ondanks dat het kindje enorm welkom zou zijn, is het alles behalve gepland en ook tegen onze norm en waarden in om seks te hebben voor het huwelijk. Ik maak me dan ook ontzettend zorgen. Daarom de vraag, kan het zijn dat ik zwanger ben?

Alvast bedankt voor jullie reactie en meedenken!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Niet erg waarschijnlijk dat je zo zwanger raakt.
    Of jij klaarkomt is niet van belang bij zwanger raken. Maar wel of hij is klaargekomen….

Reageren
    Alinde

Dankjewel voor je reactie Tandor! Bestaat er wel een mogelijke  kans dat ik toch zwanger ben geworden? Hij is dus niet klaar gekomen. Maar mogelijk is er een heel klein beetje voorvocht tegen mijn schaamlippen of clitoris aangekomen. Hoe groot zou de kans ongeveer in te schatten zijn?

Volgens mij zat ik niet in min vruchtbare periode, gezien het gebeurde een dag na mijn menstruatie.. Echter droom ik de hele tijd over zwangerschappen.

Reageren
    John (moderator)

Zo raak je niet zwanger hoor.

Reageren
Reageer op: Zwanger zonder penetratie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.