- Anoniem16 januari 2016 om 13:59
Beste allemaal,
Ik heb gister met mijn vriend in bed gelegen, we hebben geen seks gehad. Wel heb ik hem een blowjob gegeven en afgetrokken. Hierna heb ik naast hem gelegen, we waren beide naakt, het sperma van toen hij was klaargekomen lag op zijn buik. We hebben hierna 10-15 minuten gepraat. Hierna heeft hij zijn handen gewassen met water en heeft hij mij gevingerd. Ik stel deze vraag vooral omdat onderzoek heb gedaan en erachter ben gekomen dat je ook zwanger kunt raken zonder daadwerkelijk seks te hebben. Ik zat precies op de 14e dag van mijn cyclus. Later is hij nog een keer gekomen op mijn buik, dat hebben we snel weggeveegd met een handdoek, hierna hebben we niks meer gedaan.
Als iemand antwoorden heeft heel graag, want ik ben erg ongerust.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 januari 2016 om 14:20Zo kun je natuurlijk niet zwanger raken.
Reageren
Om zwanger te raken moet er sperma direct in je vagina terecht komen
Het sperma springt toch echt niet van zijn buik op jouw buik en kruipt dan je vagina in.
Als er sperma aanzijn handen heeft gezeten heeft hij dat weg gewassen.Anoniem16 januari 2016 om 14:53Oké, dank u wel!
Klopt het ook dat het sperma wat op zijn buik lag dood was na die 10-15 minuten? En stel hij heeft zijn sperma aangeraakt, hierna het heeft afgeveegd aan een handdoek, is dit dan ook voldoende, stel hij gaat mij hierna vingeren?
Groetjes
ReagerenJohn (moderator)
16 januari 2016 om 15:00Dat is na 10 minuten echt wel dood. Als hij het heeft afgeveegd is dat voldoende.
Reageren
Zo raak je echt niet zwanger