Zoeken Vraag het forum

Zwanger zonder seks?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • diablo

Hoi,

Ik zit met een probleem. Gisteren had ik voor het eerst een seksuele ervaring (met mijn vriend) om het maar zo te zeggen. We hebben geen echte seks gehad, maar omdat het voor mij de eerste keer was, deed hij bij zichzelf voor wat hij wilde dat ik deed. Daarna ging hij met zijn vingers in mijn vagina. Er zat geen sperma of voorvocht aan zijn vingers (gedurende dit was er helemaal geen vocht of sperma). Maar toch ben ik ongerust dat ik toch zwanger ben ook al hadden we geen echte seks en had hij geen natte vingers. Voor de zekerheid heb ik wel de morning after pil genomen. Is er toch een kans dat ik zwanger ben? Ik slik elke dag netjes de pil.

Bedankt!

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo kun je toch onmogelijk zwanger raken?  Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit zou je toch ook moeten weten.  Sperma komt niet uit zijn vingers.

Reageren
    diablo

Ik ben gewoon ongerust en ik wil zeker weten dat het niet zo is. Ik ben 17.

Reageren
Reageer op: Zwanger zonder seks?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.