Zoeken Vraag het forum

Zwanger ?????

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Biemans

Ik heb gewoon geknuffeld met mijn vriend hij heeft wel stijve gehad maar hij was echt in begin klaar gekomen en had rok jurk onderbroek en maand verband aan, want Ik was nog ongesteld. Later na 3 of 2 uur heb ik hem afgetrokken en toen voelde ik niks nat geen voor vocht geen sperma hij is ook niet klaar gekomen kan ik zwanger daar van zijn ik ben daarna nog even bij mijn vagina geweest of me onderbroek goed te zetten maar ging er niet in. Als je niks aan je handen ziet kan er toch geen sperma aan zitten

2 dagen later hebben we zelfde gedaan alleen kwam hij niet klaar geen voorvocht ook zijn piemelnaakt gewoon droog

Toch maak ik mij erg veel zorgen omdat ik al slechte thuis situatie heb en morning-afterpil te laat is.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Zo raak je toch niet zwanger

Reageren
Reageer op: Zwanger ?????
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.