- Anoniem3 november 2015 om 13:15
Hallo,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb 18 oktober ongesteld geweest en ik heb nog nooit seks gehad (zit niet aan de pil), maar ben wel verder gegaan met mijn vriend. Hij kwam wel klaar maar weet niet of het tijdens het verder gaan, bij mij naar binnen is gekomen. Het is nu 6 dagen geleden sinds dat is gebeurd. Ik heb altijd al een beetje ‘geplop’ in mijn buik, en werd vanochtend misselijk (kan misschien ook van de stress), plus heb last van mn darmen (boeren ect) Nu maak ik me er wel zorgen om. Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik lees op internet dat een test geen zin heeft na een week…. kunnen jullie me helpen? 🙁
xxxxxxxx4 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 november 2015 om 14:05Volgens mij had je die vraag gisteren ook al gesteld…..
Zwangerschapssymptomen kun je in ieder geval onmogelijk al hebben. Ik denk dat je vooral last hebt van stress…
Reageren
Een zwangerschapstest kun je ca 2,5 – 3 weken na de onveilige seks doen of bij het uitblijven van de volgende menstruatieAnoniem4 november 2015 om 21:17Weet je zeker dat ik geen zwangerschaps symptomen kan hebben? Ik stress namelijk best wel!! Het is nu 8 dagen geleden
ReagerenJohn (moderator)
4 november 2015 om 21:31Je kunt 6 dagen na de seks ONMOGELIJK zwangerschapssymptomen hebben.
ReagerenAnoniem5 november 2015 om 15:07Dankjewel! Stelt me gerust
Reageren