- Anoniem14 april 2021 om 09:52
Hallo,
Ik heb een vraag over een mogelijke zwangerschap. Ik en mijn vriend hebben naast elkaar gelegen en toen heeft mijn vriend mij gevingerd (hij had toen zijn onderbroek aan en zijn handen waren schoon). Daarna deed ik het bij hem en kwam hij klaar. Ik lag naast hem zonder onderbroek aan. Ik ben nu bang dat ik zwanger kan zijn. We lagen dus naast elkaar bloot en hij kwam klaar op zijn buik. Er was wel een klein beetje afstand tussen ons. Het bed was ook niet vies, mijn kleding of huid ook niet, maar ik ben bang dat er wel iets op mijn been is gekomen. Kan je daardoor zwanger worden? Of dat er per ongeluk wel iets op het bed is gekomen, maar ik zag niks. Is de kans er dat ik wel zwanger kan zijn?
Alvast bedankt!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 april 2021 om 14:39Zo kun je toch niet zwanger raken. Kijk eens op internet hoe dat zwanger raken in zijn werk gaat
ReagerenAnoniem14 april 2021 om 15:31Dank u wel!
En als het sperma wel op het bed zat en ook als in de buurt van de vagina zou komen, dus bij het bovenbeen/schaamhaar ?
ReagerenAnoniem14 april 2021 om 15:33Toevoeging: terwijl ik bloot was, dus dat er sperma op het bed zat of bovenbeen of dicht bij de vagina?
ReagerenJohn (moderator)
14 april 2021 om 15:35Ook dan niet. dat springt niet van het laken in de vagina
Reagerenx20 april 2021 om 16:01hoe zit het als hij wel met zijn penis over je schaamlippen en vagina is gaan wrijven, hij is niet klaargekomen, dat gebeurde pas erna maar dat was niet in de buurt van mijn vagina. kan ik dus zwanger worden van voorvocht ?
Reageren