Zoeken Vraag het forum

zwanger zonder seks..?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • xreaper

Hallo allemaal,

Ik heb de zoekfunctie al gebruik maar kan geen goed antwoord vinden.

Mijn vriendin zit in de stress want ze is bang dat ze misschien zwanger is.
    Zij is net 18 geworden, ik ben bijna 18, we zijn al 11 maanden bij elkaar en hebben nog geen seks gehad.
    Wel bij vingeren we en zij trekt mij af.
    Zondag deden we dit tegelijk (zij deed mij en ik haar). Hierbij was er wat sperma op haar bovenbeen gekomen, ik lette erop dat het niet tussen haar schaamlippen kwam of daar in de buurt.
    Ook werd ze die dag ongesteld, ze is gisteren echter niet meer ongesteld geweest en vannacht ook niet. Ze heeft er wel veel stress om omdat ze bang is dat er iets is mis gegaan.

Kan iemand hier wat over zeggen? Ik had haar gevraagd het hier even na te vragen voor de zekerheid.

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Nee, uitzonderingen daar gebleven maar durf 90 procent te zeggen dat zij niet zwanger is. Door stress kan ongesteldheid ook uitblijven. Maar als het niet in haar is gekomen dan is kans echt niks. Niet zo stressen en als jullie zo bang zijn gebruik dan een condoom.

Veel plezier met elkaar!

Reageren
    Tandor1

Een menstruatie komt niet altijd precies op de dag. En zoals de vorige schrijver al schreef: stress kan dan ook nog voor vertraging zorgen.
    Als er geen sperma in de vagina terecht is gekomen, raakt ze niet zwanger. In jullie geval is dat ook nog eens extra moeilijk (zwanger raken) omdat ze de dag erna menstrueerde. Dus geen zorgen.

Reageren
Reageer op: zwanger zonder seks..?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.