- xreaper26 november 2013 om 06:41
Hallo allemaal,
Ik heb de zoekfunctie al gebruik maar kan geen goed antwoord vinden.
Mijn vriendin zit in de stress want ze is bang dat ze misschien zwanger is.
Zij is net 18 geworden, ik ben bijna 18, we zijn al 11 maanden bij elkaar en hebben nog geen seks gehad.
Wel bij vingeren we en zij trekt mij af.
Zondag deden we dit tegelijk (zij deed mij en ik haar). Hierbij was er wat sperma op haar bovenbeen gekomen, ik lette erop dat het niet tussen haar schaamlippen kwam of daar in de buurt.
Ook werd ze die dag ongesteld, ze is gisteren echter niet meer ongesteld geweest en vannacht ook niet. Ze heeft er wel veel stress om omdat ze bang is dat er iets is mis gegaan.Kan iemand hier wat over zeggen? Ik had haar gevraagd het hier even na te vragen voor de zekerheid.
2 reactiesReagerenAnoniem26 november 2013 om 13:20Nee, uitzonderingen daar gebleven maar durf 90 procent te zeggen dat zij niet zwanger is. Door stress kan ongesteldheid ook uitblijven. Maar als het niet in haar is gekomen dan is kans echt niks. Niet zo stressen en als jullie zo bang zijn gebruik dan een condoom.
Veel plezier met elkaar!
ReagerenTandor126 november 2013 om 21:41Een menstruatie komt niet altijd precies op de dag. En zoals de vorige schrijver al schreef: stress kan dan ook nog voor vertraging zorgen.
Reageren
Als er geen sperma in de vagina terecht is gekomen, raakt ze niet zwanger. In jullie geval is dat ook nog eens extra moeilijk (zwanger raken) omdat ze de dag erna menstrueerde. Dus geen zorgen.