- Anoniem24 augustus 2015 om 18:17
hi, ik heb een vraagje.
ik heb dit weekend droog seks gehad, we hadden beide ons kleding aAn, maar hij had wel een stijve en hij had me wel gevingerd. k ben al een paar dage misselijk en me buik is opgezet en ik ben erg moe de laatste tijd. Moet ik mij zorge maken want ik ben zo bang dat ik zwanger ben.! please k heb hulp nodig.6 reactiesReagerenAnoniem24 augustus 2015 om 18:41jeetjeeee hoe kun je zwanger zijn zonder sex!! hoe oud ben je en wel verstand van sex?
ReagerenAnoniem24 augustus 2015 om 18:58ik had gelezen dat je ook zwanger kunt raken tijdens het vingeren als er vocht of sperma op zijn hand zat. hij is niet binnen gegaan in mijn vagina maar hij heeft me wel gevingerd.
ReagerenJohn (moderator)
24 augustus 2015 om 21:13Op de allereerste plaats kun je na 3 dagen niet al zwanger zijn en dus ook geen zwangerschapsverschijnselen hebben. Dat is onmogelijk
[quote]hij is niet binnen gegaan in mijn vagina maar hij heeft me wel gevingerd.[/quote] Heeft hij er nu wel of niet met zijn vingers in gezeten?
Je moet niet zo stressen daar zal je buikpijn vandaan komen. Je bent blijkbaar nog lang niet aan seks toe. Ik zou daar nog maar eens even mee wachten en op Internet eens opzoeken hoe je zwanger kunt raken.
ReagerenAnoniem24 augustus 2015 om 21:20hij heeft zeg maar aan me clitorus gezeten, maar niet in me “gat” zeg maar.
ReagerenJohn (moderator)
24 augustus 2015 om 22:10Anoniem25 augustus 2015 om 12:50is goed, ik maakte me er erg druk om!
Reageren
erg bedankt alvast! waardeer het enorm