Zoeken Vraag het forum

vruchtbaar?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi allemaal,

Ik ben een meid van 21 en vanaf november willen we gaan beginnen zwanger te worden.

Nu heb ik altijd een zeer regelmatige cyclus gehad van 30 dagen. Sinds mei is deze ietswat door de war, namelijk 37, 29, 31 en 33 dagen. Allemaal nog redelijk in de buurt dit, maar is dit vreemd? Ik ervaar wel al 2 jaar langdurig stress en maak me (onterecht) druk om mijn gezondheid.

Wel hebl ik altijd rond de 13-15e dag glibberig en meer slijm, wellicht dus mijn eisprong.

Is de kans groot dat ik wel een eisprong heb en is het vreemd dat mijn cyclus overhoop ligt?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]Ik ervaar wel al 2 jaar langdurig stress en maak me (onterecht) druk om mijn gezondheid.[/quote] Dit kan natuurlijk de oorzaak zijn voor de onregelmatigheid in je cyclus. Omdat je menstrueert kun je er vanuit gaan dat er een eisprong is.
    Het slijm rond de 13de 15de dag van de cyclus kan inderdaad cervixslijm zijn dat ontstaat rondom de eisprong.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor je reactie.

Maar kan ik mijn cyclus nu onregelmatig noemen, of is het normaal als het een tijd wat onregelmatiger is, want het ligt nog allemaal vrij dicht bij elkaar.

Ik heb (om alvast een beetje te peilen) eergister en vandaag een ovulatietest gedaan van de Action, maar hij geeft geen ovulatie aan. Vandaar..

Reageren
    John (moderator)

Je cyclus is onregelmatig.
    Als er 1-2 dagen verschil in zou zitten kan dat als normaal worden gezien.

Reageren
Reageer op: vruchtbaar?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.