- Anoniem14 september 2014 om 08:54
Hoi allemaal,
Ik ben een meid van 21 en vanaf november willen we gaan beginnen zwanger te worden.
Nu heb ik altijd een zeer regelmatige cyclus gehad van 30 dagen. Sinds mei is deze ietswat door de war, namelijk 37, 29, 31 en 33 dagen. Allemaal nog redelijk in de buurt dit, maar is dit vreemd? Ik ervaar wel al 2 jaar langdurig stress en maak me (onterecht) druk om mijn gezondheid.
Wel hebl ik altijd rond de 13-15e dag glibberig en meer slijm, wellicht dus mijn eisprong.
Is de kans groot dat ik wel een eisprong heb en is het vreemd dat mijn cyclus overhoop ligt?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 september 2014 om 09:13[quote]Ik ervaar wel al 2 jaar langdurig stress en maak me (onterecht) druk om mijn gezondheid.[/quote] Dit kan natuurlijk de oorzaak zijn voor de onregelmatigheid in je cyclus. Omdat je menstrueert kun je er vanuit gaan dat er een eisprong is.
Reageren
Het slijm rond de 13de 15de dag van de cyclus kan inderdaad cervixslijm zijn dat ontstaat rondom de eisprong.Anoniem14 september 2014 om 10:07Bedankt voor je reactie.
Maar kan ik mijn cyclus nu onregelmatig noemen, of is het normaal als het een tijd wat onregelmatiger is, want het ligt nog allemaal vrij dicht bij elkaar.
Ik heb (om alvast een beetje te peilen) eergister en vandaag een ovulatietest gedaan van de Action, maar hij geeft geen ovulatie aan. Vandaar..
ReagerenJohn (moderator)
14 september 2014 om 15:15Je cyclus is onregelmatig.
Reageren
Als er 1-2 dagen verschil in zou zitten kan dat als normaal worden gezien.