- charmed2212 juli 2009 om 11:07
Hallo,
Ik heb een klein vraagje.
Ik ben nu twee maanden aan het ontpillen.
Mijn regels heb ik gekregen op 18 mei en op 18 juni, dus heb ik een cyclusduur van 31 dagen.
Ik heb mijn eisprong uitgerekend op Predictor.nl
en ik kwam op 5 augustus, maa ik heb ze op 4 augustus gekregen. Moet ik nu mijn cyclusduur veranderen op 30 dagen ipv 31 dagen?
Voor te weten wnnr ik mijn volgende regels zou krijgen en mijn vruchtbaarheidsperiode?
Kan iemand mij hier een antwoord op geven?groeten
charmed223 reactiesReagerenz12 juli 2009 om 11:10hoi,
niet elke cyclus is altijd gelijk. Soms is de eisprong een dag eerder of later. Daarom moet je ook regelmatig sex hebben in de dagen voordat de eisprong kan optreden. A) omdat de eisprong misschien wel eens eerder kan zijn B) omdat zaadcellen een paar dagen kunnen overleven
en die sites, zoals predictor.nl, die geven een richtlijn, het is niet zo dat je daar blind op moet vertrouwen.
Reagerencharmed2212 juli 2009 om 11:32Bedankt Z voor je antwoord, dus het is het beste elke dag sex te hebben voor de eisprong?
We hebben wel drie keren sex gehad voor de eisprong en twee keer in de 24 uur na de eisprong.
Op een andere site kwam toen dat ik vanaf de 2de juli licht vruchbtbaar was, is het altijd zo dat je drie dagen ervoor vanaf dan het beste vruchtbaar bent?
Ik zal dan vanaf nu 30 dagen ingeven voor mijn cyclusduur. Ik zal dan zien welke datum ze dan geven en vanaf daarvoor zullen wij betrekkingen hebben.groeten
ReagerenAnoniem12 juli 2009 om 16:55