Zoeken Vraag het forum

Ik ben bang dat ik zwanger ben, wat nu?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik ben een meisje van 16 jaar, ik heb al bijna 1,5 jaar de zelfde vriend. Ik heb regelmatig seks met hem en omdat ik aan de pil ben gebruiken we geen condooms, maar ik heb nu al een tijdje last van buikpijn en soms misselijkheid. Maar ben wel gewoon ongesteld geworden. Ik ben toch een beetje bang dat ik zwanger ben maar durf het niet tegen mijn moeder te zeggen en ik durf geen zwangerschapstest te halen. Moet de dokter ook altijd stil houden tegen mijn moeder als ik daar heen ga voor een test of zoiets of moet hij dat aan mijn moeder vertellen?

Bedankt x

4 reacties
    Reageren
    Tandor1

Als je de pil altijd en op tijd hebt genomen, er dus geen bent vergeten, is de kans op een zwangerschap wel heeeeel erg klein.

Je bent 16, waarom durf je geen zwangerschapstest te halen?

Overigens, je dokter mag zonder jou toestemming aan niemand iets vertellen.

Reageren
    Anoniem

Ja ik heb een keer mijn pil wat later genomen, ik kwam er savonds achter dat ik hem niet had geslikt en normaal slik ik hem smorgens… Kan dat kwaad?

Ben bang dat iemand me kent en dat het snel rond gaat. En dat wil ik absoluut niet!

Okee dank je wel ik ga na mijn school even langs de dokter

Reageren
    Anoniem
    Tandor1

Heb je die vergeten pil dan ´s avonds wel nog genomen?

[quote]Ben bang dat iemand me kent en dat het snel rond gaat. En dat wil ik absoluut niet![/quote]

Als je ergens bij een kruidvat of etos binnenloopt en zo´n test koopt zal dat nog wel meevallen denk ik.

Reageren
Reageer op: Ik ben bang dat ik zwanger ben, wat nu?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.