- ben ik zwanger?12 oktober 2011 om 20:50
hallo,
ik ben een meisje van 17 en ik ben bang dat ik zwanger ben. Aangezien ik pas 17 ben is een kindje nog niet erg gewenst. Ik gebruik de pil maar had afgelopen week nogal een hectische week. Normaal gesproken neem ik mijn pil altijd rond half 8 ’s morgens. Ik was net ongesteld geweest en moest op vrijdag weer beginnen met de pil, dit heb ik ook gedaan. Die dag nam ik hem rond 1 uur ’s middags, omdat ik bij mijn vriend had gelogeerd. de zaterdag en zondag nam ik hem rond 11 uur ’s morgens. De maandag vergat ik hem dus nam ik heb om 6 uur ’s avonds. de dag erna had ik hem op tijd (half 8 dus) en de woensdag en donderdag nam ik hem perongeluk weer rond de klok van 5 (eind van de middag) op vrijdag had ik hem weer vergeten te slikken dus deze nam ik om half 8 ’s avonds. Ik ben naar de apotheek geweest en daar werd gezegd dat er geen reden was voor de noodanticonceptie. Ik ging hier dus ook vanuit. Nu heb ik pijnlijke borsten, vaak maagzuur en mijn rug voelt aan alsof ik ongesteld ben of moet worden (wat niet het geval is). Ook heb ik vanavond schimmelkaas gegeten en heb ik net moeten spugen. Ik ben de verschijnselen van een zwangerschap gaan opzoeken en zag daar iets over donker wordende tepels, ik heb even gekeken, maar weet niet zeker of ze echt donkerder zijn of dat ik me dit nu inbeeld. Ik kan nog geen zwangerschapstest doen, want die zou niet betrouwbaar zijn en naar de huisarts kan ik morgen ook niet (de praktijk is gesloten op donderdag)Ik ben echt heel erg bang dus ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen, zeker nadat ik de verschijnselen heb gelezen zit het me erg dwars.
groetjes.
3 reactiesReagerenben ik zwanger?12 oktober 2011 om 20:54oeps, was helemaal vergeten erbij te vermelden dat ik ook gemeenschap heb gehad. Dit was op de donderdag toen ik mijn pil om 5 uur ’s avonds had ingenomen.
Reagerenbrenda A12 oktober 2011 om 22:19kans op zwangerschap lijkt me klein en verschijnselen krijg je meestal pas als je overtijd bent…..
Reageren
daarvoor is het dus te vroeg.
wanneer is de verwachte menstruatie? en ga een beter beter om met je pil! vaste tijd nemen…….
groetjes, BrendaBabyLiciiOuzz30 oktober 2011 om 08:45Heeii , ik had eens een vraagje
Ik ben een meisje van 16 (word 17 ) en heb nu drie maanden vaste vriend .
wij hebben al 2 maand seks , maar pak de pil , die ben ik 2 dagen vergten en heb die de volgende dagen ingepakt .
Maar ik heb last van misselijkheid , hoofdpijn , gevoelige borsten , vaker naar toilet gaan en pijn in onderbuik . Kan dit zijn dat ik zwanger ben ?groetjes jessica xx
Reageren