Zoeken Vraag het forum

ben ik zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • help

Hoi, ik slik al een lange tijd de pil en ben er in principe nooit eentje vergeten of en ik had ook nooit diarree/braaksel na het innemen. Nu heb ik ongeveer 5 weken geleden seks gehad maar mijn vriend is voor het eerst ook in me gekomen. Nu heb al ik ongeveer 5 dagen last van hele nare buikpijn. vooral aan de linkerkant onderin en als ik erop druk voel ik precies een plekje waar het zeer doet. Alsof er iets verrekt is, en het trekt ook door naar mn hele buik. Ook ben ik steeds vaker misselijk. Maar ik kan in principe niet zwanger zijn, toch? ik ben toch heel bang

4 reacties
    Reageren
    help

iemand??

Reageren
    John (moderator)

doe dan een zwangerschapstest, dan weet je het heel zeker

Reageren
    help

Ja ik ga het morgenvroeg doen. maar de kans is nihil toch? of is er toch een kans

Reageren
    John (moderator)

Het is niet erg waarschijnkijk dat je zwanger bent, maar dan weet je het zeker en hoeft er niet meer over te denken

Reageren
Reageer op: ben ik zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.