Zoeken Vraag het forum

Positieve ovulatietest?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lily

Even een vraag, ongeveer 2 maanden gebruik ik ovulatie testen. Na het stoppen met de pil heb ik geen cervixslijm, wel was mijn slijm gisteren en eergisteren doorzichtig (het was ook echt gewoon een natte vlek), er zat ook geen wit tussen. Vanaf vandaag word het weer wittig. Ook had ik vandaag lichte buikpijn.

Ik hou mijn temp elke ochtend in de gate en deze zijn steeds stabiel. Mijn ovulatietesten zijn ook niet positief, is action een betrouwbaar merk?

Ik ben bang dat ik onvruchtbaar ben doordat ik mijn ovulatie niet kan vinden, want ze worden niet donkerder alleen maar lichter.

Wat kan ik nog meer doen?

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan wel eve duren voordat je cyclus weer op gang komt na het stoppen van de pil.

Reageren
    John (moderator)

Is je menstruatie wel tegelmatig? Hoeveel dagen heeft de cyclus?

Reageren
    Lily

Het verschilt nog maar vorige maand was het 28 dagen.

Hoelang kan zoiets duren?

Reageren
    John (moderator)

Soms wel maanden tot een half jaar

Reageren
    Lily

Het is nu 5 maanden

Reageren
    Lily

Ik doe af en toe ook aan vruchtbaarheidsyoga, ik had gelezen dat dat helpt tegen ontspanning.

Hoe kan ik weten dat ik pcos heb? Of is dat pas later te zeggen. Ik ben daar bang voor aangezien me ovulatietest geen positief aangeeft.

Reageren
    John (moderator)

Je menstrueert, dus er zal dan ook een eisprong zijn, vraag is dan alleen wanneer. En met een onregelmatige menstruatie is dat moeilijk te bepalen. Je kunt het natuurlijk eens met je huisarts bespreken

Reageren
    John (moderator)

Dat zou dan door de gynaecoloog bekeken moeten worden

Reageren
    Lily

Dank je wel! Ik ga het even in de gaten houden en geef het nog een maandje of 2 de tijd en anders ga ik langs de huisarts!

Reageren
Reageer op: Positieve ovulatietest?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.