- mariaatje28 augustus 2017 om 23:23
hey ik heb een vraag! ik denk op ongv 2 augustus was ik in bed met me vriend aan het rollenbollen en toen deed hij het puntje van zn eikel die helemaal droog was in mijn vagina voor 1 cm denk ik maar mijn vagina was nat. meestal word ik op de 27/28/29e dag in de maand ongesteld maar het wisselt heel vaak… maar is er een kans dat ik zwanger kan zijn? heb af en toe hoofdpijn, buikpijn en rugpijn. en heb af en toe afscheiding…
ik ben heel ongerust hier over…Â maar is er een kans dat ik zwanger kan zijn?
7 reactiesReagerenmariaatje28 augustus 2017 om 23:24het was trouwens op ongv 4 augustus dacht ik, maar dat was de laatste avond van mn menstruatie
ReagerenJohn (moderator)
29 augustus 2017 om 00:14Zo raak je niet zwanger
ReagerenWende29 augustus 2017 om 03:39je kunt wél zwanger raken door alleen de voorkant van de penis in de vagina te stoppen, al is de kans op zwangerschap dan niet zo groot.
De symptomen die je noemt lijken me echter niets te maken te hebben met zwangerschap. Mocht jij (of iemand in soort gelijke situatie) nog steeds twijfelen, doe dan gewoon een zwangerschapstest. Tegenwoordig zijn die best betaalbaar (bij de Action zelfs spotgoedkoop) en als je het niet in de winkel durft te kopen kun je het op internet bestellen in discrete verpakking.
ReagerenJohn (moderator)
29 augustus 2017 om 10:34je kunt wél zwanger raken door alleen de voorkant van de penis in de vagina te stoppen, al is de kans op zwangerschap dan niet zo groot.  Zo raak je in principe dus niet zwanger. In voorvocht zitten geen levende spermacellen tenzij: er kort vooraf (enkele minuten) een zaadlozing is geweest en de man in kwestie niet meer geplast zou hebben. Spermacellen die in de urinebuis achterblijven, kunnen maar heel erg kort leven blijven, omdat de urineresten te agressief zijn.
ReagerenWende29 augustus 2017 om 14:09De kans om op die manier zwanger te raken is idd heel erg klein, maar niet onmogelijk. Zoveel moeite is het toch niet om een test te doen als je twijfelt?
ReagerenModerator29 augustus 2017 om 15:13Het plaatsen van commerciele links zonder voorafgaande toestemming van Dokter.nl b.v. is niet toegestaan.
Daarom is de link in het laatste bericht verwijderd.
ReagerenMariaatje29 augustus 2017 om 21:33hoi, ik heb 2 tests van de kruidvat gedaan, gewoon eigen merk kruidvat. Staat beide op negatief dus ben wel blij. Misschien voortaan ook minder eten, vanwege een dik buikje die ik heb gekregem door het vele eten in deze vakantie!
nu nog ongesteld worden dus ff afwachten!
Reageren