- Anoniem13 december 2015 om 14:20
Ik zou graag willen vragen of iemand mij hier inzicht over kan geven. Ik gebruik al langere tijd geen pil meer, sinds anderhalf maand heb ik (veel) onbeschermd seks. Vorige week was ik ongesteld, toen mijn menstruatie voorbij was heb ik (dat was donderdag) heel veel seks gehad. Nu, heb ik sinds twee dagen opeens last van WEER bloedverlies, eerst een beetje en nu wat meer. Het is helderrood bloedverlies. Ik heb nog nooit in mijn hele leven last gehad van tussentijdsbloedverlies en gewoon een regelmatige cyclus. Het klinkt niet echt innestelingsbloed persee, en gezien het feit dat ik seks had nadat ik net klaar was met menstrueren lijken de kansen dat ik zwanger ben mij stug.. Toch heb ik een gevoel dat het wel zo zou kunnen zijn. Ik ben de hele week al een rare bui en voel me heel .. Ja gespannen bijna alsof iets gaat gebeuren.
Maar is het überhaupt mogelijk dat ik zwanger kan zijn? En zou dit innestelingsbloed kunnen zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 december 2015 om 15:19Een innestelingsbloeding kan het in ieder geval niet zijn. Die kan pas optreden 6-9 dagen na de eisprong. Dus net voor de nieuwe menstruatie.
Het kan een tussentijdse bloeding zijn of een ovulatiebloeding.Zwanger zou je afhankelijk van de de lengte van de cyclus wel kunnen worden.
Reageren