Zoeken Vraag het forum

Kan ik zwanger zijn?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo..

ik zit nu sinds de laatste dagen best in onzekerheid en hoop dat iemand me hier kan helpen..

ik voel me de laatste 2 maand ongeveer niet mezelf
    vrijwel altijd moe, hoofdpijn(de huisarts zei migraine waar ik nou pillen voor heb)
    voel me eigenlijk continu opgeblazen terwijl ik heel weinig eten kan..
    mijn menstruatie is heel anders..
    ik was echt altijd 7 dagen ongesteld vorige maand was ik het opeens maar 3 dagen
    nu stopte ik donderdag met de pil.. kreeg ik pas maandag een dagje licht bloedverlies (eigenlijk niet ongesteld te noemen)
    nu ben ik helemaal niet meer ongesteld..

ik ben sinds maart aan een andere sterkere pil gegaan, doordat ik 2 keer tijdens de sex bloedverlies heb gehad.

zou mijn rare en eigenlijk niet te noemen menstruatie te maken kunnen hebben met de nieuwe pil?
    of toch misschien zwanger?
    de laatste keer dat ik sex heb gehad was trouwens eind april dus vind het allemaal een beetje raar

ideeen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Een onttrekkingsbloeding tijdens de stopweek hoeft niet altijd precies op dezelfde dag te komen en even lang te duren. Daarbij komt dan ook nog de nieuwe pil. Je lichaam zal toch even moten wennen weer.

Reageren
Reageer op: Kan ik zwanger zijn?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.