- Sharmaine26 oktober 2017 om 08:21
Goedemorgen,
Ik heb een vraagje. Ik ben gestopt met de pil, met als reden omdat ik zoveel aan was gekomen na 2 jaar gebruik van de pil. Nu heb ik op 30 september mijn laatste pil ingenomen van de strip en kreeg op 2 oktober keurig mijn onttrekkingsbloeding. Nu is het zo dat ik dacht dat je na de eisprong pas vruchtbaar bent(voel me erg dom nu) en heb met mijn vriend de dagen voor mijn eisprong sex gehad. Ik voelde ca. 2 weken na mijn onttrekkingsbloeding de eisprong erg hevig. Ook nog sex gehad tijdens de eisprong, maar moest stoppen vanwege de hevige buikpijn die ontstond tijdens de sex.Nu lees ik overal dat je juist de dagen voor de eisprong vruchtbaar bent. Hoe zit het nu precies? Ik heb namelijk sinds mijn eisprong aanhoudende klachten die ik normaal niet heb en ben nu bang dat ik zwanger ben.
2 reactiesReagerenAnoniem26 oktober 2017 om 08:48Hoi Sharmaine, de kans is zeker groot dat je dan zwanger bent als je de dagen voor je eisprong gemeenschap heb gehad. Het is overigens wel snel dat je eisprong weer op gang is gekomen aangezien je nog geen echte menstruatie heb gehad, maar het kan zeker. Welke klachten heb je?
ReagerenSharmaine26 oktober 2017 om 08:51Hoi, bedankt voor je reactie.
Nou ik heb sinds enkele dagen na die eisprong lichte menstruatiekrampen, terwijl ik dit nornaal echt enkele dagen voor de menstruatie pas heb. Daarbij heb ik pijnlijke borsten en ben ik sinds enkele dagen af en toe misselijk lijkt het. Ik moet als ik een cyclus van 28 dagen heb volgende week pas mijn menstruatie krijgen
Reageren