- Anoniem13 augustus 2016 om 08:00
Hallo,
Ik ben 3 maand geleden gestopt met de pil, en ben daarna gewoon na 30 dagen ongesteld geworden, nu moest ik 09-08 ongesteld worden, maar dat kwam niet wel had ik ontzettend last van buikkrampen, op 12-08 had ik savonds een beetje helderrood bloedverlies, en gisteren best wel veel helderrood bloedverlies (zonder stolsels wat k normaal met menstruatie wel heb) heb gisteren rond 8 uur mijn maandverband verschoont en om 10 uur zat er niets in, wel had ik nog bloed bij het afvegen, vanmorgen was er ook niets te zien op mijn maandverband, en had ik bij het afvegen zwart/bruin/donkerrood bloed.
Ik dacht gisteren dat Ik gewoon ongesteld was geworden maar begin nu te twijfelen
Is er een kans dat ik toch zwanger ben (heb wel seks gehad met mijn vriend in mogelijk mijn vruchtbare dagen)
Ben de laatste dagen wel er moe, en mijn tepels zijn gevoeliger (maar zou ook kunnen komen omdat ik ongesteld ben?)
Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 augustus 2016 om 08:28Als je stopt met de pil, kan het enkele maanden soms langer duren voordat de menstruatiecyclus hersteld is. Pas na 3 menstruaties is daar iets over te zeggen. Alleen met een zwangerschapstest kun je erachter komen of je zwanger bent of niet
Reageren