- help12 juni 2018 om 13:45
Hoi, ik heb wat vragen en misschien dat iemand mij antwoord lan geven.
Mijn cyclus wisselt van 28 dagen tot 35/36 dagen. 9 mei begon mijn laatste menstruatie. Ik zit nu op dag 34.
Mijn vragen: kun je zwanger worden van voorvocht, als ik op 19 en 20 mei seks heb gehad met condoom (maar wel in contact met voorvocht) had ik dan nu positief kunnen testen als ik zwanger ben?
Ik heb sinds donderdag/vrijdag last van pijnlijke borsten, maar ben nog niet ongesteld. Op 9 en 11 juni heb ik zon vroege test gedaan (15 miu hcg als ik het goed schrijf), maar die waren (gelukkig) negatief.
als ik zwanger was geraakt op 19 of 20 mei had ik toch positief moeten testen? Of ben ik dan te kort door de bocht?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 juni 2018 om 13:58Van voorvocht raak je in principe niet zwanger en je had inderdaad een positieve test moeten hebben
ReagerenHelp12 juni 2018 om 14:09dan wacht ik het maar af… het gespannen en pijnlijke gevoel in mijn borsten maakt me echter onzeker..
ReagerenHelp13 juni 2018 om 08:39ik bedacht me net dat ik de eerste 10 dagen van mijn laatste cyclus diclofenac 50mg heb gebruikt 3x daags. Zou dat van invloed kunnen zijn geweest? Op het uitblijven van de menstruatie nu.
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2018 om 11:28dat is niet erg waarschijnlijk…
Reageren