Zoeken Vraag het forum

Zou ik zwanger kunnen zijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • help

Hoi, ik heb wat vragen en misschien dat iemand mij antwoord lan geven.

Mijn cyclus wisselt van 28 dagen tot 35/36 dagen. 9 mei begon mijn laatste menstruatie. Ik zit nu op dag 34.

Mijn vragen: kun je zwanger worden van voorvocht, als ik op 19  en 20 mei seks heb gehad met condoom (maar wel in contact met voorvocht) had ik dan nu positief kunnen testen als ik zwanger ben?

Ik heb sinds donderdag/vrijdag last van pijnlijke borsten, maar ben nog niet ongesteld. Op 9 en 11 juni heb ik zon vroege test gedaan (15 miu hcg als ik het goed schrijf), maar die waren (gelukkig) negatief.

als ik zwanger was geraakt op 19 of 20 mei had ik toch positief moeten testen? Of ben ik dan te kort door de bocht?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Van voorvocht raak je in principe niet zwanger en je had inderdaad een positieve test moeten hebben

Reageren
    Help

dan wacht ik het maar af… het gespannen en pijnlijke gevoel in mijn borsten maakt me echter onzeker..

Reageren
    Help

ik bedacht me net dat ik de eerste 10 dagen van mijn laatste cyclus diclofenac 50mg heb gebruikt 3x daags. Zou dat van invloed kunnen zijn geweest? Op het uitblijven van de menstruatie nu.

Reageren
    John (moderator)

dat is niet erg waarschijnlijk…

Reageren
Reageer op: Zou ik zwanger kunnen zijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.