- Luna6 november 2022 om 18:10
Hoi allemaal,
Een aantal jaren geleden ben ik gestopt met de pil. Ik was 14 toen ik met de pil begon, vrijwel gelijk na mijn eerste menstruatie. Ik had veel klachten als flauwvallen, en verloor meer bloed dan gemiddeld.
Ik ben in de tussentijd wel vaak ongesteld geworden, maar nog niet regelmatig. Aan het begin van dit jaar was ik bijna elke maand ongesteld, maar nu al eventjes niet meer.
Mijn vriend en ik vrijen onveilig omdat we allebei graag een kindje willen. Ik zou volgens mijn cyclus van de afgelopen tijd afgelopen zondag ongesteld moeten zijn, maar dit is niet gebeurd.
Ik kreeg die dag veel pijn aan mijn borsten, met name bij m’n tepels. Ik deed de volgende dag gelijk een zwangerschapstest, maar deze was nog negatief. Ik zag binnen de afneembare tijd wel een licht positief streepje, maar die verdween weer nadat het opgedroogd was.
Vanochtend heb ik weer een test gedaan, maar nu twijfel ik of deze positief is of niet ik zag namelijk ook nu weer een heel vage lichte streep. Over 2 dagen doe ik weer een early test.
Ik ben tot nu toe nog steeds last van m’n borsten, ben prikkelbaar, moe, moet vaak plassen.
Ik heb geprobeerd om een foto toe te voegen aan dit bericht, maar het bestand was te groot. Ik kan het daarom dus helaas niet bijvoegen.
Wat denken jullie, ben ik zwanger of niet?