Zoeken Vraag het forum

Zou ik zwanger kunnen zijn??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Angelina

Hallo,

In 2010 heb ik een half jaar de pil geslikt. Daarvoor heb ik nooit eerder de pil gebruikt. Sinds januari 2011 ben ik gestopt met de pil. Dat is dus al ander half jaar geleden.. Het is ons tot nu nog steeds niet gelukt zwanger te worden..

21 juni begon mijn laatste menstruatie.. 10 juli zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben.. Nu heb ik sinds een paar dagen/ week, een rommelig gevoel in me buik, ik plas veel meer dan eerst, heb beetje hoofdpijn, ben erg moe, me borsten doen een beetje pijn.. Kan ik nu zwanger zijn?? Mijn menstruatie verwacht ik over 3 dagen, dus kan nog geen test doen.. Daaroom ben ik nu een beetje ongeduldig..

Alvast bedankt

1 reactie
    Reageren
    Lola

Hallo Angelina,
    Vandaag kun je testen… En?
    Groetjes, Lola

Reageren
Reageer op: Zou ik zwanger kunnen zijn??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.