- Anoniem14 juni 2014 om 15:34
In de eerste plaats zal ik me even voorstellen; ik ben Steve, 20 lentes jong en student aan de Erasmus Universiteit. Eigenlijk heb ik al jarenlang last van vermoeidheid en duizeligheid. De laatste 2 jaar en nog specifieker het laatste half jaar is dit echter enorm toegenomen. Dit belemmert mijn functioneren zwaar op alle terreinen. Naast deze ‘hoofdklachten’ heb ik ook last van allerlei andere zaken die ik hieronder zal opsommen. (excuus voor de lange lijst)
[b]Klachtenlijst[/b]
– Duizeligheid, licht in hoofd, dus niet helder kunnen nadenken/zweverig maar soms ook ‘dronkemans-duizeligheid’, dus meer last van evenwicht in dat geval.
– Tintelingen: in vingers en onderarmen/polsen
– Aften, heel het jaar door last van, inclusief de zomer. Ook veel last van mijn keel/slechte adem en zogenaamde tonsil stones in mijn amandelen
– Heel veel plassen. Soms wel 6 keer in een uur. Niet alleen het gevoel te moeten plassen, maar ook daadwerkelijk veel plassen.
-Onwerkelijk gevoel, soort waas in mijn hoofd, alles gaat traag kan me moeilijk concentreren met studeren en andere zaken.
– Gehoor, Vrij vaak piepen/suizen/vervelend gevoel in mijn oren
– Afasie, slecht uit mijn woorden komen, nadenken/concentreren gaat moeilijk
-Geheugen, heel slecht kortetermijngeheugen de laatste maanden
-Darmproblemen, de laatste maanden/jaar veel darmproblemen, kleefontlasting, ontlasting komt er zeer slecht in 1 keer uit waardoor ik heel de dag met het gevoel loop nog een keer te moeten en ook vaak nog meerdere keren daadwerkelijk ga.
– Veel zweten
-Oogproblemen, erg droge ogen (Heb lenzen al een jaar niet meer in), wazig zien
– Zware benen en soms vreemde dingen met benen. Onderlaatst heb ik ongeveer een week last gehad van iets raars. Op het moment dat ik mijn penis kneep/aanraakte voelde ik een plek op mijn onderbeen tintelen/bewegen. Dit gevoel was echter in het been zelf, aan de buitenkant van mijn been voelde ik niets.