- Anoniem24 maart 2014 om 11:12
Ik werk samen met mijn vriend sinds een maand geleden 7/7, in de week mijn voltijdse job en in het weekend werk ik op zaterdag van 9u00 – 18u30 en zondag van 9u00 – 16u30. Maar we hebben het geld echt nodig, dus stoppen is niet direct een optie.
Daarbij komt nog dat ik samen met mijn vriend vollop bezig ben met verbouwingen in ons huis. Vorige week met vaderdag gaan eten bij de ouders, nadien thuis gekomen en nog tot 12u snachts in ons huis gewerkt.. (wat wel vaker gebeurd) Ik heb ook het probleem dat ik zeeer slecht slaap, ik ben altijd al een lichte slaper geweest, maar nu heb ik vaker nachten dat ik elk uur van de klok zie..
Momenteel voel ik me een emotioneel wrak. Vanaf lichte stress (soms zelf zonder stress) beginnen mijn handen te beven. Af en toe ben ik duizelig en enorm humeurig.
Ik zou zo kunnen janken zonder een reden te hebben. Voel me enorm ongelukkig en onvoorstelbaar moe.Heb geen flauw idee wat oververmoeid zijn moet aanvoelen of hoe je het kunt concluderen. Is dit al een voorteken? Of ben ik iets achter niets aan het zoeken?
Alvast bedankt!
Grtjes
3 reactiesReagerenAnoniem24 maart 2014 om 11:15Wil er ook nog bij vermelden dat ik in de week om 6u30 opsta en in het weekend rond 6u45. 🙂
ReagerenJohn (moderator)
24 maart 2014 om 15:02Oververmoeidheid lijkt me toch wel voor de hand liggend. Als je op deze voet doorgaat moet je je dus niet verwonderen als je dus overspannen raakt of tegen een burn-out aanloopt. Je zult toch echt wat meer rust moeten gaan nemen.
ReagerenAnoniem25 maart 2014 om 10:43Op zich ben ik wel iemand die wel wat aankan. Ik word ook bijna nooit ziek.
Vandaag gaat het ook weer iets beter. Heb voor de verandering nog eens een goeie nachtrust gehad. Volgens mij zat ik gisteren gewoon in een dipje. 🙂Alvast bedankt voor de reactie!
Reageren