Zoeken Vraag het forum

Ik ben elke dag moe en me benen zijn snel vermoeid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

1 per dag af en toe vergeet ik ze wel is maar ik heb ze al meer dan een jaar. Toen ze zeiden dat ik vitamine d te kort had en kreeg ik deze en moest ze een jaar lang slikken maar het werkte niet echt goed toen ze op waren hebben we weer nieuwe gehaald bij de apotheek

John (moderator)

Ik denk niet dat je met die dosis een te kort kunt wegwerken. terug naar de huisarts en opnieuw een bloedonderzoek laten doen.

Reageren
    Anoniem

O oké hoe dan wel? En wat zou het dan kunnen zijn die moeheid?

Reageren
    John (moderator)

Laat eerst maar eens opnieuw bloedprikken om te kijken hoe het met je vit D gesteld is. Als het nog steeds te kaag is moet de dosis worden verhoogd.

Reageren
    Anoniem

Oké maar ik heb nog een vraag. Ik heb ook vaak last van me borst wat zou dat kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Waarschijnlijk heeft dat met hyperventileren te maken

Reageren
    Anoniem

Hoi ik ben vandaag naar de dokter geweest en die denkt dat het aan me leeftijd ligt dus zijn weer naar huis gestuurd maar ik denk van niet, ik heb er ook niks aan want het gaat niet over wat kan ik daaraan doen?

Reageren
    Naoms

Hebben ze ook je b12 getest bij het bloedonderzoek? Daar kunnen je vermoeidheidssymptomen vandaan komen. Betreft de pijn op de borst is het meestal inderdaad hyperventilatie. Heb je last van stress of ben je angstig? Dat is onder andere de oorzaak van de klachten.

Reageren
    Anoniem

Ja ze zeggen dat ze alles hebben getest en dat ik gezond ben en dat het aan me leeftijd ligt dat het wel weer over gaat, dus moet er maar mee leven of zo

Reageren
    Meisje17x

ondanks dat het bij mij wel een oorzaak heeft , snap ik je frustratie van altijd snel moe zijn.

paar tips die ik heb geleerd is :

1 uur voor t slapen gaan telefoon etc weg.

2. Veel vitamines eten en weinig snelle suikers.

3. Regelmatig naar buiten , vooral als de zon schijnt !

( bij mij s de rede oververmoeidheid , dus psychisch & dat kan ook niet zo opgelost worden )

Reageren
    Anoniem

o oké bedankt voor de tip. Wat wwaren jou klachten?

Reageren
Reageer op: Ik ben elke dag moe en me benen zijn snel vermoeid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.