- Anoniem9 maart 2018 om 13:39
1 per dag af en toe vergeet ik ze wel is maar ik heb ze al meer dan een jaar. Toen ze zeiden dat ik vitamine d te kort had en kreeg ik deze en moest ze een jaar lang slikken maar het werkte niet echt goed toen ze op waren hebben we weer nieuwe gehaald bij de apotheek
John (moderator)
9 maart 2018 om 16:50Ik denk niet dat je met die dosis een te kort kunt wegwerken. terug naar de huisarts en opnieuw een bloedonderzoek laten doen.
ReagerenAnoniem9 maart 2018 om 17:49O oké hoe dan wel? En wat zou het dan kunnen zijn die moeheid?
ReagerenJohn (moderator)
9 maart 2018 om 17:53Laat eerst maar eens opnieuw bloedprikken om te kijken hoe het met je vit D gesteld is. Als het nog steeds te kaag is moet de dosis worden verhoogd.
ReagerenAnoniem11 maart 2018 om 09:35Oké maar ik heb nog een vraag. Ik heb ook vaak last van me borst wat zou dat kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
11 maart 2018 om 10:02Waarschijnlijk heeft dat met hyperventileren te maken
ReagerenAnoniem13 maart 2018 om 14:24Hoi ik ben vandaag naar de dokter geweest en die denkt dat het aan me leeftijd ligt dus zijn weer naar huis gestuurd maar ik denk van niet, ik heb er ook niks aan want het gaat niet over wat kan ik daaraan doen?
ReagerenNaoms14 maart 2018 om 19:45Hebben ze ook je b12 getest bij het bloedonderzoek? Daar kunnen je vermoeidheidssymptomen vandaan komen. Betreft de pijn op de borst is het meestal inderdaad hyperventilatie. Heb je last van stress of ben je angstig? Dat is onder andere de oorzaak van de klachten.
ReagerenAnoniem14 maart 2018 om 21:13Ja ze zeggen dat ze alles hebben getest en dat ik gezond ben en dat het aan me leeftijd ligt dat het wel weer over gaat, dus moet er maar mee leven of zo
ReagerenMeisje17x18 maart 2018 om 23:25ondanks dat het bij mij wel een oorzaak heeft , snap ik je frustratie van altijd snel moe zijn.
paar tips die ik heb geleerd is :
1 uur voor t slapen gaan telefoon etc weg.
2. Veel vitamines eten en weinig snelle suikers.
3. Regelmatig naar buiten , vooral als de zon schijnt !
( bij mij s de rede oververmoeidheid , dus psychisch & dat kan ook niet zo opgelost worden )
ReagerenAnoniem19 maart 2018 om 14:20o oké bedankt voor de tip. Wat wwaren jou klachten?
Reageren