- Pijn onderbuik en daktarin-327 januari 2013 om 16:37
Hallo,
Ik ben een vrouw van midden 20 en heb sinds een ruime week ongeveer geregeld last van scherpe pijn in mijn lage onderbuik. Het is vergelijkbaar met een flinke mentruatiepijn, echter helpt de genomen paracetamol me nu niet.
Al een langere tijd had ik last van jeuk bij de vagina en vervelend ruikende afscheiding en heb van de huisarts Daktarin-3 gekregen hiervoor, deze jeuk was niet constant maar geregeld. Gisteravond ben ik ermee begonnen (kuur van 3x) en sinds vanmorgen begon de buikpijn ook weer.
Gedurende de dag is de buikpijn echter toegenomen en op dit moment heb ik er dus zo’n last van dat ik besloot hier te schrijven omdat op zondag de huisarts niet bereikbaar is. Zo ver ik lees op internet heeft deze pijn niet met een schimmelinfectie te maken en vraag ik mij af of er misschien een ander probleem is. Aangezien Daktarin een kuur is zal ik deze wel af moeten maken maar zou graag weten wat er nu aan de hand is en wat ik momenteel kan doen tegen deze buikpijn.
Heeft iemand hiermee ervaring of advies?
3 reactiesReagerendokterK29 januari 2013 om 15:26Ben je al naar de huisarts geweest inmiddels? Wat zij hij/zij?
Reagerengirly 12329 januari 2013 om 18:41zou het geen eierstokcyste kunne zijn ?
Reagerenanoniem3 februari 2013 om 18:34staat hier niks over in de bijsluiter? Van sommige middelen kan je bekkenkrampen krijgen. Dit voelt ook een beetje als menstruatie pijn… Anders even de dokter bellen!
Reageren