Zoeken Vraag het forum

Pijn onderbuik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Sinds 3 a 4 dagen heb ik ontzettend veel pijn in mijn onderbuik. Ik zelf denk dat het mijn darmen zijn aangezien ik ook lastig naar de wc kan. Vaak heb ik drang maar komt er niks of wat dunnere ontlasting. Ik krijg een aantal keer per dag enorme krampen onderin mijn buik die bijna niet te houden zijn, dan ga ik maar snel naar de wc maar er komt meestal niets of wat dunne ontlasting. Ook al een paar keer bloed in ontlasting gehad. Gisteren had ik in mijn ontlasting een vreemd rood rond soort balletje/stuk zitten.. Hiervan was ik wel geschrokken. De dokter heeft wel eerder vastgesteld dat ik PDS heb maar de pijn die ik nu heb is anders en vele malen erger..

Verder ben ik bij de huisarts geweest, had geen koorts mijn ontstekingswaarde waren normaal en heeft een onderzoekje gedaan met zijn vinger maar ook niets geks gevoeld. Vandaag een foto van mijn onderbuik laten maken aangezien de dokter aan obsipatie dacht maar dit was ook niet zo, op de foto was niks te zien. Daarna een echo gehad van mijn onderbuik en zei kon ook niets vreemds zien. Wel deed het drukken met het apparaatje veel pijn op mijn buik. Nu heb ik nogsteeds dezelfde klachten en ben nog niks opgeschoten… Iemand anders die misschien soort gelijke klachten heeft?

Reageer op: Pijn onderbuik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.