- Anoniempje12315 februari 2011 om 14:19
Hee!
Ik heb het laatste half jaar erg last van jeuk en schraalheid rond mij vagina. Ook heb ik op het plekje tussen mijn vagina en anus last van schraalheid.
Ik heb geen idee wat ik hier tegen moet doen want ik heb er erg last van.
Ik heb laatst voor het eerst seks gehad met mijn vriend en het deed ook zeer door de schraalheid.
ik dacht eerst dat het was omdat het de eerste keer was maar de tweede keer deed het ook zeer!
Ik ben ten einde raad!
kan iemand mij helpen??
xx4 reactiesReagerenAnoniem15 februari 2011 om 21:26Heb je een schimmelinfectie overwogen, of een SOA? En waarom ben je in al die tijd niet naar de huisarts gegaan?
ReagerenAnoniempje12315 februari 2011 om 23:01Ik weet zeker dat het geen SOA is omdat ik dit al had toen ik maagd was. En soms heb ik er meer last van dan anders. Op dit moment heb ik bijvoorbeeld bijna geen last terwijl ik er vorige week wel erg veel last van had.
Reageren
om eerlijk te zeggen durf ik niet zo goed naar de huisarts.. Ik ben ook 16 misschien kunt u dat begrijpen dat ik daarmee niet zo snel naar de huisarts durf 🙂Anoniempje12316 februari 2011 om 21:18Ik heb trouwens geen last meer van dat plekje tussen mijn vagina en anus. Het doet geen pijn meer en is niet meer gevoelig. de jeuk en schraalheid blijft.
ReagerenLieke16 februari 2011 om 21:42Kan de schraalheid en jeuk komen van een reactie van jouw ondergoed? probeer eens een tijdje ander ondergoed te dragen. Misschien helpt dat? Ik vind eigenlijk dat je toch naar de huisarts moet gaan want die kan een onderzoekje doen en dan weet je het zeker.
Reageren