Zoeken Vraag het forum

Scheurtjes vagina, jeuk en branderigheid vagina, jeuk en pijn anus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hi allemaal!

Sinds een tijdje heb ik onwijs snel jeuk aan de vagina. Het is een erg vervelend gevoel wat ik ook niet tegen kan gaan. Soms krab ik zo hard dat het er helemaal van brand. Ook heb ik hele erge, geurderige afscheiding. Ik ben een tijdje in het buitenland geweest en daar begon de jeuk al. Bij terugkomst heb ik van de dokter een 6-daagse kuur gekregen omdat het leek op een schimmelinfectie. Hierna was dit ook zeker een week weg. De jeuk begon weer. Met de seks kreeg ik onwijs erge branderige gevoels, tijdens en na. Dit hield soms echt dagen aan. Alleen al bij aanraking van de huid brandde het onwijs. De afscheiding blijft ook heel erg en het word nu ook geurig. Niet prettig voor mij en m’n vriend natuurlijk. Ik word er heel ongemakkelijk van en het zin hebben in seks raakt ook echt weg. Iedere keer weer dat branderige, pijnlijke gevoel dat ik er echt niet van kan genieten. Rondom de anus begint het ook meer te jeuken. Eerst was het meer de binnenkant van m’n schaamlippen, maar nu is het echt de opening van de vagina en rondom de anus. Vanochtend deed het zoveel pijn, dat ik even ben gaan kijken. Bij de opening van mijn vagina lijken rode, diepe scheurtjes te zitten.

Ik heb aankomende week al een afspraak ingepland bij mijn dokter, maar om te voorkomen dat ik weer van het kastje naar de muur word gestuurd dacht ik, ik ga eens even informeren of er andere vrouwen zijn die hier ook last van hebben zodat ik het met mijn dokter kan bespreken!

Ik wil gewoon weer kunnen genieten van mijn seksleven en hoop echt op tips…

Alvast heel erg bedankt!!

1 reactie
    Reageren
    Loes

Misschien even uitstrijkjes laten maken uit de vagina en anus. Wie weet heb je een SOA opgelopen  of idd een hardnekkige schimmelinfectie

Reageren
Reageer op: Scheurtjes vagina, jeuk en branderigheid vagina, jeuk en pijn anus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.