- Anon14 oktober 2019 om 19:48
Hallo
Ik loop al bijna 4 maanden met hetzelfde probleem, ik heb vaak enorm veel jeuk aan mijn vagina. Als ik er aan kom doet het pijn, en geeft het een branderig gevoel. Het doet enorm veel pijn wanneer ik seks heb met mijn vriend, dus dat gebeurt nog zelden. Ik heb ook het gevoel dat ik tijdens de seks niet genoeg vocht aanmaak of zo.
Het put me mentaal ook helemaal uit, ben naar de gynaecoloog gegaan, heb zowat ieder mogelijke test gedaan en zalf gesmeerd. Het resultaat: “alles normaal”. Ik weet echt niet wat het is dus, maar ik kan niet meer verder zo.
Ik ben net 19 en weet ook al een jaar dat ik MS (Multiple Sclerose) heb. Zou dit er iets te maken mee kunnen hebben? Ik heb een klein vorig jaar een schimmelinfectie en blaasontsteking gehad, dus dacht dat het hetzelfde was. Ze zeggen van niet..
Hopelijk heeft iemand tips..
Groetjes
Anon2 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 oktober 2019 om 21:35Moeilijk om daar zo antwoord op te geven. Je zou dit me de neuroloog moeten bespreken. Ik kan je helaas niet zeggen of MS daar een rol speelt
ReagerenAnon14 oktober 2019 om 21:49Dankjewel voor de reactie. Het is natuurlijk moeilijk om er een antwoord op te geven als de gynaecoloog dat ook niet kan. Maar ik zal het zeker met mijn neurologen bespreken, dat deed ik vorige consultatie al maar ben toen niet in detail gegaan.
Reageren